ბაზრის კვლევა

jakub-zerdzicki-heiYgqp0Tsk-unsplash

whiteboard
შეხვედრების რაოდენობა

16 ლექცია

calendar-outlined
საათების რაოდენობა

32 საათი

laptop-outlined
ლექციების ფორმატი

Google Meets

რა არის კურსის მიზანი?

სტუდენტებს გამოუმუშაოს ბიზნესის კვლევის საჭიროების განსაზღვრის, კვლევის ტექნიკების სწორად შერჩევის, კვლევის დაგეგმვის, განხორციელების და ანალიზის უნარები.

ვისთვისაა კურსი?

კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვინც დაინტერესებულნი არიან კვლევით და იმით თუ როგორ იღებენ ბიზნესები მონაცემზე დაფუძნებულ გადაწყვეტილებებს. კურსი იდეალურია მათთვის, ვისაც აინტერესებს კვლევის როლი ბიზნეს სტრატეგიის განსაზღვრაში, მარკეტინგსა და ინოვაციებში.

რა გეცოდინება კურსის გავლის შემდეგ?

  • კურსის გავლის შემდეგ შენ შეძლებ:

  • ბიზნეს საჭიროებებისა და სტრატეგიული მიზნების შესაბამის კვლევითი ამოცანების ჩამოყალიბებას;

  • კვლევის დიზაინის და მეთოდოლოგიის ჩამოყალიბებას;

  • რეპონდენტთა შერჩევას და კვლევითი ინსტრუმენტების შემუშავებას;

  • სხვადასხვა კვლევის მეთოდების მიზნობრივად გამოყენებას;

  • მონაცემთა დამუშავებას და კვლევის შედეგების წარდგენას როგორც წერილობით ისე ვერბალურ ფორმატში.

ვინ მასწავლის

მარიამ კვიციანი - ფსიქოლოგიის დოქტორი და მკვლევარი მრავალწლიანი გამოცდილებით. მისი კვლევა ძირითადად ფოკუსირებულია ადამიანების და ინსტიტუტების მიერ გადაწყვეტილებების მიღების შესწავლაზე.

file-list-outlined

Frequently asked questions