globe-outlined
ქარ
chevron-down-outlined
chevron-down-outlined
chevron-down-outlined
chevron-down-outlined
chevron-down-outlined
chevron-down-outlined
მუქი თემა

გაანაღდე გზავნილი და დასაჩუქრდი ფულადი პრიზებით

landing 1110x400-100

ფულადი გზავნილის წინასაახალწლო კამპანია დაიწყო. გაანაღდე გზავნილი ინტერნეტ ან მობაილბანკში და მოიგე პრიზები. კამპანია ძალაშია 17 ნოემბრიდან 28 დეკემბრის ჩათვლით.

ყოველდღიური პრიზი - 1000 ლარი

ყოველდღიურად 1000 ლარს ერთგულ ყულაბაში მიიღებს ის მომხმარებელი, ვინც დღის განმავლობაში თიბისის ინტერნეტ ან მობაილბანკში განაღდებულ გზავნილებს შორის მე-1000 აღმოჩნდება.

სუპერ პრიზი - 15 000 ლარი

ყველაზე აქტიური მომხმარებელი, ვინც 17 ნოემბრიდან 28 დეკემბრის ჩათვლით რაოდენობრივად ყველაზე მეტ გზავნილს გაანაღდებს ინტერნეტ ან მობაილბანკში, გამოცხადდება გამარჯვებულად და ერთგულ ყულაბაში დაერიცხება 15 000 ლარი.

შეთავაზების პირობები:

  • კამპანიაში მონაწილეობა შეუძლია საქართველოს მოქალაქე სრულწლოვან ფიზიკურ პირს;

  • ფულადი გზავნილის ოდენობა უნდა შეადგენდეს მინიმუმ 100 ერთეულს (ლარი/ აშშ დოლარი/ევრო/ფუნტი);

  • კამპანიაში მონაწილეობს თიბისი ბანკში არსებული ფულადი გზავნილების ყველა სისტემა;

  • სუპერ პრიზის მისაღებად აუცილებელი პირობაა, მომხმარებელმა კამპანიის მიმდინარეობის პერიოდში ორივე თვეში, როგორც ნოემბერში, ასევე დეკემბერში, გაანაღდოს ერთი გზავნილი მაინც - მინიმუმ 100 (ლარი, აშშ დოლარი, ევრო, ფუნტი) ერთეულის ოდენობის.

მომხმარებლის ინფორმირება გამარჯვების შემთხვევაში:

  • საჩუქრის დარიცხვა მოხდება გზავნილის განაღდებიდან 5 სამუშაო დღეში;

  • საჩუქრის დარიცხვის შემდეგ მომხმარებელი მიიღებს საინფორმაციო SMS-ს;

  • კამპანიის დასრულების შემდეგ, არაუგვიანეს 31 დეკემბრისა, გამოვლინდება სუპერ პრიზის გამარჯვებული, რომელიც იმავე დღეს დასაჩუქდება 15 000 ლარით ერთგულ ყულაბაში.

დამატებითი პირობები:

  • საჩუქარი გაიცემა მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელი აკმაყოფილებს წინამდებარე წესებით გათვალისწინებულ ყველა კრიტერიუმს;

  • საჩუქარი გაიცემა მხოლოდ წინამდებარე წესებით გათვალისწინებული ფორმით;

  • გამარჯვებულს მიღებული თანხა დაერიცხება ერთგულ ყულაბაში;

  • ერთგული ყულაბიდან თანხის გადატანა შესაძლებელია სასურველ ანგარიშზე;

  • თუკი მომხმარებლების ტრანზაქციების რაოდენობა თანაბარი იქნება, გაიმარჯვებს ის მომხმარებელი, ვის მიერაც განაღდებული გზავნილების საერთო მოცულობა იქნება მეტი.

საეჭვო ტრანზაქციების შემთხვევაში, ან სხვა ობიექტური გარემობების არსებობისას, ბანკი უფლებამოსილია, არ გასცეს კამპანიით განსაზღვრული საჩუქარი.