საზღვარგარეთ ბარათის გაგზავნა

ბარათის დამზადება და საზღვარგარეთ გაგზავნა შესაძლებელია მხოლოდ არსებული კლიენტისთვის, რომელსაც თიბისი ბანკში გახსნილი აქვს საბარათე ანგარიში.

თუ იმყოფებით საზღვარგარეთ და გჭირდებათ ბარათის განახლება, თქვენთვის სასურველ ქვეყნაზე საკურიერო მომსახურების შესახებ მეტი ინფორმაციის მისაღებად, გთხოვთ მიმართოთ თიბისის:

  • სატელეფონო სერვის-ცენტრის საშუალებით;

  • ინტერნეტ-ბანკით გამოგზავნილი შეტყობინების საფუძველზე;

აღსანიშნავია, რომ VISA/MasterCard ბარათით განხორციელებული გარიგებები გარკვეული პერიოდის შემდეგ აისახება კლიენტის ანგარიშზე ბანკში. ბანკის საინფორმაციო სერვისებით შესაძლებელია ბანკში მოუსვლელად რეალურად განხორციელებული ყველა გარიგების შესახებ ინფორმაციის მიღება.

*შესყიდვ(ებ)ის კვირის ლიმიტში იგულისხმება ავტორიზაციები ბარათის მონაცემების გამოყენებით, რაც გულისხმობს როგორც ბარათის საშუალებით შესყიდვებს, ასევე უშუალოდ ბარათზე ჩარიცხულ/დაბრუნებულ თანხებს სხვადასხვა ობიექტების მხრიდან.

ხშირად დასმული კითხვები