სარეკლამო კონტენტის შექმნა

content-management-1920x1080

whiteboard
შეხვედრების რაოდენობა

9 ლექცია

calendar-outlined
საათების რაოდენობა

18 საათი

laptop-outlined
ლექციების ფორმატი

Google Meets

კურსის ფარგლებში ისწავლი კონტენტისა და სტრატეგიის შექმნას, მისი აღსრულების მეთოდებსა და კომუნიკაციის წარმატების შეფასებას. ასევე, გაიგებ როგორ გამოიყენო შესაბამისი ინსტრუმენტები და არხები ეფექტურად

რა არის კურსის მიზანი?

დღევანდელ დროში მედიის მასშტაბი იძლევა საშუალებას ნებისმიერი ამბავი ინფორმაციად იქცეს და უსწრაფესად გავრცელდეს. ამ კონტექსტში კომუნიკაციის მიზანი აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობა და ემოციის გამოწვევაა, რადგან ის, რაც ადამიანებისთვის უკვე ნაცნობია, აღარ იწვევს მათ აღტაცებას.

კურსის ფარგლებში დავსვამთ მთავარ კითხვებს - რა გამოწვევები აქვთ ადამიანებსა და ბრენდებს ინფორმაციის მას-წარმოების ეპოქაში?!, რატომ ჰქვია კონტენტი ყველაფერ იმას, რასაც ვქმნით და ვაზიარებთ?!, რატომ არის სტრატეგია, თანმიმდევრულობა და იმპროვიზაცია თანაბრად მნიშვნელოვანი?!, რატომ უნდა შევქმნათ ღირებული და არა ეფემერული ამბები?!.

ვისთვისაა კურსი?

თუ ხარ ახალგაზრდა და გაინტერესებს როგორ იქმნება ბრენდის სტრატეგია და კონტენტი მაშინ ეს კურსი შენთვისაა.

რა გეცოდინება კურსის გავლის შემდეგ?

ლექციების შედეგად, შეისწავლი, რა საფუძველი სჭირდება კონტენტის სტრატეგიას, როგორ ვაცოცხლებთ სტრატეგიას - სად ვეძებთ შთაგონებას, რა ინსტრუმენტები გვჭირდება კონტენტის შექმნის ეტაპზე და როგორ ვზომავთ კომუნიკაციის წარმატებას.

მარიამ ლორთქიფანიძე

file-list-outlined

ხშირად დასმული კითხვები