IT ბიზნეს ანალიზი

rupixen-bII7vcssak8-unsplash

whiteboard
შეხვედრების რაოდენობა

20 ლექცია

calendar-outlined
საათების რაოდენობა

40 საათი

laptop-outlined
ლექციების ფორმატი

Google Meets

რა არის კურსის მიზანი?

კურსის მიზანია ბიზნეს ანალიზით დაინტერესებულ პირებს მიაწოდოს საბაზისო ინფორმაცია აიტი პროექტებზე, აიტი პროექტებში მონაწილე სხვადასხვა როლებსა და კონკრეტულად ბიზნეს ანალიტიკოსის საქმიანობის შესახებ.

ვისთვისაა კურსი?

სტუდენტებისთვის ან ახალი კურსდამთავრებულებისთვის, ვისაც არ აქვს სამუშაო გამოცდილება და დაინტერესებულია აიტი სფეროში მუშაობის დაწყებით.

რა გეცოდინება კურსის გავლის შემდეგ? / რას ისწავლის მონაწილე?

  • პროექტისა და პროდუქტის განსხვავება – გაიგებს, როგორ იქმნება აპლიკაციები და მიიღებს ინფორმაციას კომპონენტებზე რომლისგანაც შედგება აპლიკაციები.

  • პროექტში მონაწილე როლები – ვის რა პასუხისმგებლობა აქვს პროექტში (ბიზნეს ანალიტიკოსი, დეველოპერი, პროექტის მენეჯერი და სხვ.).

  • ბიზნეს ანალიტიკოსის როლი და ღირებულება – რას აკეთებს და რა გავლენა აქვს პროექტზე ბიზნეს ანალიტიკოსი.

  • მოთხოვნების ტიპები და მათი მაგალითები – ბიზნესის, სტეიკჰოლდერის , სისტემის - ფუნქციური და არაფუნქციური მოთხოვნები და მათი მაგალითები.

  • მოთხოვნების მოპოვების ტექნიკები – რა ტიპის მოთხოვნების მოპოვების ტექნიკები არსებობს და მათი გამოყენებადობა.

  • მონაწილე მხარეების მართვა – როგორ ამოვიცნოთ და ვმართოთ პროექტში ჩართული მხარეები.

  • ბიზნეს ანალიზის ძირითადი არტეფაქტები – დოკუმენტები და დიაგრამები, რომლებიც გამოიყენება ბიზნეს ანალიზში.

  • მოთხოვნების პრიორიტიზაცია და მოდელირება – როგორ დავაპრიორიტეტოთ მოთხოვნები და როგორ დავეხმაროთ ბიზნეს გადაწყვეტილების მიღების პროცესში.

  • პროექტის დაგეგმვა და შეფასება – როგორ განვსაზღვროთ პროექტის მოცულობა, შეფასების ტექნიკები და ცვლილებების მართვა.

  • ბიზნეს ანალიტიკოსის ტერმინოლოგია – ძირითადი ტერმინები აიტი სფეროში სხვადასხვა კომპეტენციის ფარგლებში, რომლებიც სჭირდება ბიზნეს ანალიტიკოსს სამუშაო პროცესში.

ციცი აბჟანდაძე

file-list-outlined