ბაზრის კვლევა

16 ლექცია
32 საათი
Google Meets
რა არის კურსის მიზანი?
ვისთვისაა კურსი?
რა გეცოდინება კურსის გავლის შემდეგ?
კურსის გავლის შემდეგ შენ შეძლებ: ბიზნეს საჭიროებებისა და სტრატეგიული მიზნების შესაბამის კვლევითი ამოცანების ჩამოყალიბებას; კვლევის დიზაინის და მეთოდოლოგიის ჩამოყალიბებას; რეპონდენტთა შერჩევას და კვლევითი ინსტრუმენტების შემუშავებას; სხვადასხვა კვლევის მეთოდების მიზნობრივად გამოყენებას; მონაცემთა დამუშავებას და კვლევის შედეგების წარდგენას როგორც წერილობით ისე ვერბალურ ფორმატში.

ვინ მასწავლის?
მარიამ კვიციანი
check-circle-filled ფსიქოლოგიის დოქტორიcheck-circle-filled ექსპერტი გადაწყვეტილების მიღების ფსიქოლოგიასა და ქცევის მეცნიერებაშიcheck-circle-filled მკვლევარი და კონსულტანტი